Syyskauden aloitus jatkavien ryhmien osalta

31.7.2024

Harjoituskalenteri:

Harjoitusajat ja ryhmät

Huomioithan, että kesäajan harjoitukset jatkuvat peruskoulujen alkuun saakka, viimeinen kesäajan harjoitusvuoro on torstaina 8.8.

Harjoituskalenterin mukaiset harjoitusvuorot käynnistyvät jatkoryhmien osalta maanantaina 12.8. Jatkoryhmien harjoituksiin ei ole erillistä ilmoittautumista. U11/U13-ryhmä on tarkoitettu alle 13-vuotiaille peruskurssin suorittaneille ja 13-vuotiaista alkaen harjoitukset yleisessä ryhmässä.

Uudet kurssit käynnistyvät syyskuussa.

Kauden maksut:

Judoliiton lisenssi on ostettavissa Suomi Sportissa 1.8.2024 alkaen, edellinen lisenssi voimassa 31.7. saakka. Huomioithan, että lisenssin tulee olla voimassa muun muassa elokuun leireillä!

Linkki judoliiton uutiseen: https://judo.fi/2024/07/uudet-lisenssit-kaudelle-1-8-2023-31-7-2024-2/

Lahden judoseuran jäsen- ja harjoitusmaksut avautuu Suomi Sportiin myöhemmin elokuun aikana.

Hinnaston löydät täältä: Hinnasto

Tervetuloa mukaan syyskaudelle!