Kilpailuihin ilmoittautumiskäytännöt Lahden Judoseurassa

29.8.2013

Tämä koskee kaikkia kilpailuihin osallistuvia Lahden Judoseuran jäseniä!

Lahden judoseuran nettisivuilla http://www.lahdenjudoseura.net/ etusivulla oikeassa alareunassa on uusi osio, Kilpailuihin ilmoittautuminen. Tuonne päivitetään ohjeita kisoihin ilmoittautumisesta.

Osaan kisoista ilmoittaudutaan itse, ja näiden kisojen osallistumismaksut maksaa kilpailija tai huoltojoukot itse. Maksusta tulee olla kuitti mukana kisoissa.

Osaan kisoista ilmoittaudutaan seuran kautta, ja näiden kisojen osalta Lahden Judoseura maksaa osallistumismaksut. Kun ilmoittautuminen on tullut ajoissa (seuran sivuilla olevan ohjeen mukaisesti) rahastonhoitaja maksaa kilpailujen osallistumismaksut.

Kaikkien kisojen osalta, jotka on syksyn kisaohjelmaamme valittu, tulee ohjeet ilmoittautumisesta seuran sivuille yllämainittuun paikkaan. Kun tieto on lisätty seuran sivuille, laitetaan linkki samaan tiedotteeseen myös Lahden Judoseuran Facebook-sivuille https://www.facebook.com/groups/311878659229/  (jos et siis vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity nyt!)

Tämä koskee kotimaan kilpailuja. Valmennusryhmiin kuuluvat U18, U21 ja aikuiset urheilijat hoitavat Judoliiton matkoille ulkomaisiin kisoihin ja leireille sekä kotimaan valmennusleireille ilmoittautumiset itse liiton kautta kuten tähänkin saakka. Koska näistä tapahtumista tulee mahdollisesti kustannuksia myös urheilijalle itselleen, ei seura hoida ilmoittautumisia näihin.

Muutamia kilpailuia ja niiden maksukäytäntöjä syksyn kisojen osalta listattuna:
- Junnu Cupien ja Samurai Cupien osallistumismaksut maksaa seura
- Seura maksaa osallistumismaksut: Hontai Shiai, Kymijoki Shiai, Lahti Shiai, Nuorten Finnish open
- Itse maksetaan: Ryhti Shiai, Hiiden Shiai, Eden Shiai, Mikkeli Shiai
Jos kilpailua ei ole listalla, oletuksena on, että se maksetaan itse. Seura pyrkii siihen että yllä listatuissa kisoissa on myös Seuran valmentaja paikalla.

Kilpailuihin ilmoittautumisa Lahden Judoseurassa hoitaa Sanna Pyykönen, sanna.pyykonen@gmail.com, puh. 050-3647910